Tuesday, June 26, 2018

Pakej Borong Bisnes- Trip Borong China

Hai semua! 🤗🤗
Korang semua pernah pergi ke China? Pernah tahu tentang lubuk barangan borong terbesar adalah di China? Pernah berminat untuk berniaga atau masih berminat untuk berniaga?
ha! Anda sedang berada di platform yang betul.
.
Saya nak share sikit dengan korang apa itu Trip Borong China?
.
Trip Borong China adalah program trip borong selama 5 hari 4 malam di kota Guangzhou, China. Program ini diinspirasikan oleh Sifu Ramdan Johari yang berpengalaman lebih 7 tahun dan telah membimbing lebih 3500 usahawan.



ha! Korang mesti akan berpuas hati dengan trip yang kami anjurkan sebab kami ada menyediakan pakej borong bisnes. Disamping korang bercuti , korang juga boleh merasai atau mengetahui tempat-tempat menjual barangan termurah dengan harga borong. ha! Sangat sesuai juga untuk korang yang nk mulakan bisnes. 
.
Saya kongsikan gambar peserta yang telah menyertai program Trip Borong China sebelum ini. 
Mesti korang terfikirkan, kalau dah beli barang borong banyak-banyak lepastu macam mana nak hantar ke Malaysia? Dah pening nak settle shipping barang semua? 
Tak pe, jangan risau dan pening-pening. Kami boleh settlekan semua tu. Korang hanya perlu shopping, pilih barang, bayar harga barang lepastu, kami yg akan uruskan shipping barang korang sampai ke depan pintu rumah.
Amacam, best kan? Memang best la cerita diaaa. Haha. Inilah merupakan antara pengalaman berharga peserta-peserta yang join trip kami.

.
Apa tunggu lagi? Jomlah sertai kami kenali lubuk borong barangan termurah di dunia.
.
Sebarang pertanyaan boleh tinggalkan komen atau hubungi kami terus di talian 017-8478843 😊

.
Instagram : @RamdanJohariBorongChina
Facebook : @RamdanJohariBorongChina 

No comments:

Post a Comment