Sunday, January 29, 2017

Hah kami ada tawaran istimewa untuk anda semua. Tak boleh dapat kat tempat lain. Hanya di Dazra Ventures & Consultancy, anda boleh dapat tawaran hebat ini. Tengok gambar kat atas ni, anda pasti tahu kan apa yang kami ingin tawarkan kepada anda? Ya, kami ingin tawarkan ruang bilik seminar yang paling murah yang bertempat di Ampang.

Apa yang kami sediakan di ruang bilik seminar ini, sudah tentunya ruang yang selesa dan murah. Tempat seminar ini juga berdekatan dengan stesen LRT untuk anda bergerak ke mana-mana. Kawasannya juga ditempatkan di lokasi yang strategik. Lengkap dengan semua kelengkapan dan peralatan seperti, projektor, skrin projektor, kerusi, meja, extension wayar, kipas dan macam-macam lagi. Ada lift serta berdekatan dengan cafe, shopping mall dan bermacam-macam lagi kemudahan yang ada.


Jika berminat, anda boleh hubungi kami di 011-13004869. Oh, yang paling penting, harganya serendah RM90.00 sahaja. Anda boleh cari tempat kami dengan waze alamat kami di : Trip Borong China (Dazra.my) atau layari website kami di http://dazra.my//index.php./perkhidmatan/sewa-bilik-seminar-ampang.

No comments:

Post a Comment